Doelgericht met meetbare resultaten

Geef Een gezicht DRTV Producent TV Commercials DierenLot Hartekind Cordaid Dennis Brussaard Producent Doelgerichter

Corporate Branding | Marketing | Donateurswerving | Concepten | Social Media | Radio | TV | Evenementen

Het héle jaar zichtbaar met de impact van video

Als ‘Geef Een Gezicht’ bundelen wij, ervaren professionals in marketing en media, onze krachten om jouw organisatie te ondersteunen in fondsenwerving en marketing.

Met meer dan 30 jaar ervaring in tv/videoproducties en direct respons TV streven we ernaar om je te helpen met het vertellen van jouw unieke verhaal, niet alleen tijdens campagnes, maar het hele jaar door: ‘Always On’.

Onze doelen:

  • Vergroot het bereik van jouw boodschap en trek nieuwe potentiële donateurs, sponsors, vrijwilligers en leden aan.
  • Werf en behoud structurele donateurs het hele jaar door, met aandacht voor tussentijdse resultaten.
  • Optimaliseer content en mediainzet op social media voor betere conversie.
  • Voer deze aanpak meerdere jaren door en geef inhoud aan specifieke thema’s.
  • Vestig jouw organisatie als autoriteit op verschillende mediakanalen, waardoor meer mensen zich aan jouw organisatie verbinden.

Onder leiding van Creative Director Dennis Brussaard en Senior Online Marketeer Whitney van Schyndel coördineren en realiseren we conceptontwikkeling, productie en distributie vakkundig en efficiënt.

Afgestemd op jouw doelen, doelgroep en budget.

Meerdere formaten en platforms

Donateurs en leden werven met Direct Respons Televisie

Ontwikkeling en Uitvoering:

We beginnen met het analyseren welke aspecten van het plan door jullie eigen team of bestaande relaties kunnen worden uitgevoerd. Daarna stemmen we dit af met onze kennis en ervaring, waaronder:

  • Het bepalen van de inhoudelijke lijn van de content en campagnes.
  • Het afstemmen van de juiste doelgroepen.
  • Het bedenken van concepten en gerelateerde campagnecontent.
  • Het vaststellen of een onderwerp optimaal is voor fondsenwerving of breder inzetbaar is.
  • Het benaderen en begeleiden van de juiste mensen in het proces.
  • Technische integratie en afstemming van alle online kanalen (website, Facebook en andere social media).
  • Het koppelen van de inhoud aan free-publicity en actualiteit.
  • Het aanstellen van een goed ingelichte woordvoerder als gezicht van de organisatie (bijvoorbeeld voor perswoordvoering).
  • Het opstellen van een maandelijkse planning met deadlines en milestones.
  • Het organiseren van tussentijdse besprekingen voor een soepele procesgang en evaluatie.
  • Een projectleider vanuit jullie organisatie fungeert als centraal aanspreekpunt.

Vanuit Geef Een Gezicht bieden wij:

  • Creative conceptontwikkeling gericht op het creëren van potentiële leads en concrete structurele donateurs en meer bekendheid binnen een bredere doelgroep;
  • De volledige ontwikkeling, productie en uitvoering van media gerelateerde content;
  • Het aanscherpen en aanpassen en experimenteren met de combinatie tussen content en doelgroepen na tussentijdse evaluaties;
  • Wij bieden alle formaten voor alle mogelijke mediakanalen;
  • Het professioneel produceren en verwerken van audio en video, muziek en stijl/vormgeving (corporate en sonic branding);
  • De check/begeleiding of alle online kanalen juist op elkaar zijn afgestemd en ingericht voor een optimale meting en fine-tuning;
  • De check of begeleiding om de bestaande en nieuwe donateurs binnen jullie eigen administratie goed in te richten of te verbeteren of hiervoor in ieder geval een eerste aanzet maken;
  • Het begeleiden van het inkopen van mediazendtijd (radio en TV) en op social media;
  • Het meten en analyseren van de resultaten en deze aanscherpen, eventueel ook het structureel verbeteren van het online landschap;

Graag lichten wij onze werkwijze en ervaringen toe in een persoonlijk gesprek.

Ons advies is om hiermee tijdig te beginnen omdat we als creatief bureau graag de tijd nemen om tot een goed concept te komen. Wij kiezen liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Dat betekent dat we alles zorgvuldig willen plannen zodat er niet overhaast beslissingen moeten worden genomen.

Ons uitgangspunt is ook gericht op de langere termijn. Tijdens een (online) campagne kunnen we veel leren en nieuwe inzichten krijgen die om aanpassing vragen.

Lead generation met social media

Wie geef jij een gezicht?

Laten we eens kennismaken

Dennis Brussaard | Storytelling | DRTV | Corporate Video | Herdenken

Dennis Brussaard – Creative Director

Verbinding door Verbeelding

Geef Een gezicht DRTV Producent TV Commercials DierenLot Hartekind Cordaid Dennis Brussaard Producent Doelgerichter