Doelgericht met meetbare resultaten

Voor een boodschap met een hart…

Dennis Brussaard | Storytelling | DRTV | Corporate Video | Herdenken

Dennis Brussaard – Creative Director

Corporate Branding | Marketing | Donateurswerving | Concepten | Social Media | Radio | TV | Evenementen

Documentaires

TV Commercials

Televisieformats

Onder de naam ‘Geef Een Gezicht’ hebben vakmensen binnen de marketing- en mediawereld hun krachten gebundeld om organisaties verder te helpen met hun fondsenwerving en marketing.

Vanuit meer dan 30 jaar ervaring met tv/videoproducties én direct respons TV is ons doel om jullie verder te helpen met het vertellen van jullie eigen (onderscheidende) verhaal, niet alleen binnen één campagneperiode, maar het hele jaar door: ‘Always On’.

Wij gaan uit van de volgende doelstellingen:

  • Groter bereik van jullie boodschap en daarmee het aanboren van nieuwe potentiële donateurs, gevers, sponsors of bijvoorbeeld vrijwilligers en leden;
  • Het werven van nieuwe structurele donateurs en deze te behouden;
  • Niet binnen een korte periode maar het hele jaar door (always on), waarbij we samen kijken naar de tussentijdse resultaten;
  • Het finetunen van de content en de inzet van mediatijd en ads op social media om de gewenste conversie te verbeteren;
  • Deze lijn voortzetten over meerdere jaren waarbij we inhoudelijk handen en voeten geven aan specifieke thema’s die de aandacht verdienen;
  • Jullie organisatie uitdragen als autoriteit binnen de verschillende mediakanalen, waardoor meer mensen zich zullen verbinden aan jullie organisatie;

Onder leiding van creative director Dennis Brussaard wordt het ontwikkelen van een concept, het produceren ervan én de gehele distributie onder één vlag vakkundig en efficiënt gecoördineerd en gerealiseerd.

Afgestemd op doelstelling, doelgroep en budget

Corporate video’s, presentaties, voorlichting

Videoproductie TV

Donateurs en leden werven met Direct Respons Televisie

videomarketing specialisr
Videomarketing specialist
content marketing met video

Persoonlijke verhalen geven een gezicht aan uw merk. Daarmee een gevoel met beleving.

Ontwikkeling en uitvoering;

Vanuit jullie organisatie wordt eerst gekeken welke onderdelen uit het plan kunnen worden gerealiseerd door eigen medewerkers of bestaande relaties.

Vervolgens stemmen we dit af met onze kennis en ervaring;

Denk hierbij aan:

  • De inhoudelijke lijn van de content en de campagne(s);
  • Het afstemmen van de juiste doelgroepen;
  • Het ontwikkelen van concepten en campagne gerelateerde content;
  • Het vaststellen of een topic fondsenwervend optimaal is of eerder voor een bredere inzet;
  • Het benaderen van de juiste mensen die in beeld verschijnen en deze begeleiden binnen het hele proces;
  • De technische integratie en inhoudelijke/visuele afstemming van alle online kanalen (website, Facebook en andere social-media);
  • De aansluiting van de inhoud op free-publicity en actualiteit;
  • Het aanstellen van een woordvoerder die goed gebriefd verschijnt als gezicht van de organisatie (denk aan perswoordvoering);
  • Het maken van een maandelijkse planning met deadlines en milestones;
  • Het organiseren van tussentijdse besprekingen om de processen goed te laten verlopen en tussentijds te evalueren;
  • Een projectleider vanuit jullie organisatie als centraal aanspreekpunt;
TV commercial DierenLot door Dennis Brussaard
Educatieve projecten door Dennis Brussaard

Videopresentaties

Openingen en promoties

Internationale documentaires

Vanuit Geef Een Gezicht bieden wij:

  • Creative conceptontwikkeling gericht op het creëren van potentiële leads en concrete structurele donateurs en meer bekendheid binnen een bredere doelgroep;
  • De volledige ontwikkeling, productie en uitvoering van media gerelateerde content;
  • Het aanscherpen en aanpassen en experimenteren met de combinatie tussen content en doelgroepen na tussentijdse evaluaties;
  • Wij bieden alle formaten voor alle mogelijke mediakanalen;
  • Het professioneel produceren en verwerken van audio en video, muziek en stijl/vormgeving (corporate en sonic branding);
  • De check/begeleiding of alle online kanalen juist op elkaar zijn afgestemd en ingericht voor een optimale meting en fine-tuning;
  • De check of begeleiding om de bestaande en nieuwe donateurs binnen jullie eigen administratie goed in te richten of te verbeteren of hiervoor in ieder geval een eerste aanzet maken;
  • Het begeleiden van het inkopen van mediazendtijd (radio en TV) en op social media;
  • Het meten en analyseren van de resultaten en deze aanscherpen, eventueel ook het structureel verbeteren van het online landschap;

Graag lichten wij onze werkwijze en ervaringen toe in een persoonlijk gesprek.

Ons advies is om hiermee tijdig te beginnen omdat we als creatief bureau graag de tijd nemen om tot een goed concept te komen. Wij kiezen liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Dat betekent dat we alles zorgvuldig willen plannen zodat er niet overhaast beslissingen moeten worden genomen.

Ons uitgangspunt is ook gericht op de langere termijn. Tijdens een (online) campagne kunnen we veel leren en nieuwe inzichten krijgen die om aanpassing vragen.

Herdenkingen, livestreams, concerten en ceremonies

2022

2021

2020

< 2020

pijl

Wie geef jij een gezicht?

Laten we eens kennismaken

Dennis Brussaard | Storytelling | DRTV | Corporate Video | Herdenken

Dennis Brussaard – Creative Director

Verbinding door Verbeelding

Geed Een Gezicht Dennis Brussaard
Dennis Brussaard Videoproducties

Wie geven wij (nog meer) een gezicht?

Klik op het thema van jouw keuze

Onze producties zijn (mede) mogelijk gemaakt door:

Geef Een Gezicht Ministerie van VWS
DLGR doelgerichter Dennis Brussaard

In samenwerking met onder andere:

UNHCR

Met medewerking van onder andere:

Algemene nieuwsbrief

Subscribe

* indicates required

Ereveld Vol Leven | Ik Geef Een Gezicht