Welkom bij Doelgerichter

BELEVEN IN-BEELDEN

Geef een gezicht Logo Dennis Brussaard Ereveld Vol Leven

Een verhaal vertellen is iets anders dan een camera ergens op richten en draaien maar.

Het gaat om de voorbereiding, de wijze waarop de vragen gesteld worden, de wijze waarop de camera wordt gehanteerd en hoe alle opnamen samenkomen in de videomontage. Samen met de vormgeving en muziek. Lang geleden begonnen wij met onze passie op een zolderkamer. Deze intimiteit hebben we altijd behouden: kleinschalig en persoonlijk.

Op deze website komt u langs enkele voorbeelden van producties met onze signatuur, met iedere keer weer iets pakkends of wat raakt. Van een camera zomaar ergens op richten was geen sprake.

Vakmanschap in Verbeelding

& Storytelling

Het verhaal een gezicht geven. De impact van dementie krijgt een gezicht. Een vluchtelingenkamp krijgt een gezicht. De impact van oorlog krijgt een gezicht. Uw organisatie krijgt daarmee een gezicht. En daarmee een hart met emotie.

Of het nu gaat om een corporate video over uw organisatie, een documentaire, TV / Radio commercial, website of evenement. We vangen alles in beeld en geluid, om er een verhaal van te maken dat raakt.

Mét resultaat: Méér betrokkenheid en verbinding, méér donateurs, bezoekers en kijkers die zich verbonden voelen.

freelance televisieregisseur, contentmaker & storyteller

Dennis Brussaard (founder)

Wij willen op een mooie manier uw boodschap overbrengen. Met een hart en met emotie. U hoeft aan de kijker niet alles uit te leggen. Bepaalde dingen kun je ook voelen, ervaren. Onderhuids komt er herkenning, een kippenvel-moment. Aangeraakt worden. Om van daaruit in actie te komen.

Dat doen wij al meer dan 30 jaar. Wervingscampagnes voor nieuwe donateurs en behoud (retentie) van bestaande donateurs. Het promoten van uw merk of dienst via televisie, radio, online. Wij ontwikkelen en produceren campagnes op maat. Of instructievideo’s, televisieseries, websites en bijvoorbeeld de beeldregie bij evenementen.

Het is juist deze combinatie die ons werk zo veelzijdig én uniek maakt. Al deze kennis en ervaring zetten wij graag in voor uw missie. Dat is ons vak. Dat is onze misse.

Het samenstellen, organiseren en produceren van audiovisuele content voor radio/TV, online en evenementen vergt een adequate en zorgvuldige aanpak.

Het is een creatief proces waarbij je soms out-of-the-box moet denken. Hoe houdt u de regie in handen en zorgt u ervoor dat alles volgens verwachting verloopt?

Wij nemen deze zorg uit handen. In samenspraak met alle betrokkenen stellen we zorgvuldig een plan op om vanuit de context en inhoud de vertaling naar de ‘verbeelding’ te maken.

Verbinding Door Verbeelding. Beleven In-Beelden. Wij geven een gezicht door storytelling in beeld.

Al onze content producties zijn inzetbaar binnen alle mediakanalen.

Wij realiseren het script, de planning, de opnamen, videomontage, vormgeving, muziek en distributie naar bijvoorbeeld de zender, STER, Branddeli of de verschillende andere mediakanalen.

Met ruim 30 jaar ervaring met | DRTV | Direct Response Television |

Geef Een Gezicht - logo

| INTERNATIONALE DOCUMENTAIRES |

In opdracht van de UNHCR produceerden we de documentaire | It Will Be Green Again | (award winning)

Het leven in beeld gebracht van een Nigeriaans gezin op de vlucht voor Boko Haram vanuit het grootste vluchtelingenkamp in Afrika (Noord Kameroen)

Vastgelegd mijn onze camera én drone: een bijzonder beeld gezien vanuit de lucht en een geweldige ervaring voor de kinderen in het kamp

International movie | South Africa | What shall we expect tomorrow? | SABC | Hiv-Aids | Gespeeld en geschreven door de weeskinderen zelf

International documentaries | Together Alone | Oekraïne | Weeskinderen groeien op in een internaat | Stichting CHOE | Fred Foundation
South African Comedy | Happy Day | SABC | Voorlichtingscomedy voor kinderen in Zuid Afrika over levensthema’s | Met muziekclips uit het leven gegrepen

Wij werken graag samen met (en in opdracht van) grote en kleine stichtingen, verenigingen, ondernemingen, reclamebureaus, producenten en omroepen. Het liefst bouwen we hierbij een langdurige relatie op zodat we kunnen blijven leren van de resultaten en respons bij een fondsenwervende- of publiciteitscampagne.

We meten altijd het resultaat om verbeteringen door te kunnen voeren indien noodzakelijk. We houden vinger aan de pols omdat we ons ten doel hebben gesteld dat iedere geïnvesteerde euro ook goed en verantwoord wordt besteed.

Hierbij werken wij graag nauw samen met uw vaste medewerkers, partners en leveranciers. Zodat na verloop van tijd, desgewenst,  de invulling en uitvoering zelfstandig kan worden voortgezet door eigen medewerkers, met de eenmaal ontwikkelde opzet en invulling als leidraad.