Project omschrijving

DRTV oftewel Direct Response Television is een vak. Probeer maar eens in een minuut of minder het verhaal duidelijk naar voren te brengen zonder kunstje of droge voice-over.

Over dementie horen we veel maar we weten te weinig van de impact, vooral op de langere termijn. Door middel van indringende gesprekken met de betrokkenen zelf monteerde interviewer / televisieregisseur Dennis Brussaard een drietal invalshoeken.

In deze Direct Response Television campagne, die al ruim een jaar loopt, worden de verhalen verteld van:

  • Frans – heeft vanaf 48-jarige leeftijd te kampen met (jong) dementie;
  • Frenk – zijn moeder overleed aan de gevolgen van dementie;
  • Mireya – haar man was haar steun en toeverlaat, maar dat veranderde langzamerhand door de sluipende dementie;

Klik eenvoudig op de video om deze af te spelen>

Bekijk onze Alzheimer-Nederland DRTV commercials

Kijk eens hoeveel verschillende versies er gemaakt worden. Bel, SMS en Online.

Een Direct Response video is heel anders dan bijvoorbeeld een corporate video. Bekijk onze corporate video’s als inspiratie.

reportages documentaires commercials Geef Een Gezicht Herdenken Ereveld Vol Leven Dennis Brussaard
Geef Een gezicht Ereveld Vol Leven

BELEVEN IN-BEELDEN

Vragen? Bel of mail ons:

035 53 35 743

mail@geefeengezicht.nl

Terug naar DRTV overzicht