Project omschrijving

Stichting DierenLot is groot geworden door Direct Response Television. Daarmee zijn zij inmiddels de grootste dierenhulpverlenersorganisatie van Nederland met (inmiddels) tegen de 300.000 vaste donateurs. Een ver-drie-dubbeling in een paar jaar tijd.

Bij onze eerste kennismaking in 2017 viel het mij op hoe gedreven en gepassioneerd de mensen achter deze organisatie zijn. En dan al die duizenden vrijwilligers die dag en nacht klaar staan voor een dier in nood! Dat motiveert ons ook heel erg om hun goede werk op een zo mooi mogelijke manier onder de aandacht te brengen van een breed publiek.

In deze Direct Response Television campagne, die al ruim vier jaar loopt, worden de verschillende verhalen getoond:

  • Van vrijwilligers die dag en nacht klaarstaan voor een dier in nood;
  • Over gehouden dieren (huisdieren) en natuurdieren (dieren in het wild);
  • Met als kenmerk de dierenambulances van DierenLot;

Er zijn verschillende versies, waarbij er 1 de natuur centraal staat (natuurdieren) met boswachter André Donker, huisdieren (gehouden dieren) met Piet Hellemans en een combinatie van gehouden en natuurdieren.

Klik eenvoudig op de video om deze af te spelen>

Natuurdieren

Huisdieren

Bekijk onze DierenLot DRTV commercials

Kijk eens hoeveel verschillende versies er gemaakt worden. Online, televisie en radiospots. Met ieder een eigen CTA.

Een Direct Response video is heel anders dan bijvoorbeeld een corporate video. Bekijk onze corporate video’s als inspiratie.

Bekijk ook onze andere TV Commercials

BELEVEN IN-BEELDEN

Vragen? Bel of mail ons:

0654 628 928

mail@geefeengezicht.nl