Project omschrijving
Samen met Stichting Hartekind en Lifehunters hebben we verschillende spots geproduceerd. De opnamen vonden plaats in 3 verschillende kinderhartcentra. De campagne is bedoeld voor de zendtijd van Socutera (95 en 30 sec) en online (in de week van 4 februari 2023).
Iedere 48 uur overlijdt in Nederland een kind aan een hartafwijking. Er moet meer onderzoek komen om dit te voorkomen en om de levenskansen het de kwaliteit van leven te verbeteren voor de (jonge) hartpatiëntjes.
Periode productie: December en januari 2022/2023.
Camera en regie: Dennis Brussaard
Videomontage & -design: Michael van Amstel
Muziek en audiodesign: Leroy Evers
i.s.m. Zenka Reijn-Slegt (directeur Stichting Hartekind), Corinne van Vught (Projectleider Hartekind), Jacqueline Brens.
Bekijk onze Stichting Hartekind DRTV commercials
|
Geef een reactie