Project omschrijving

Samen met Stichting Hartekind en Lifehunters hebben we verschillende spots geproduceerd. De opnamen vonden plaats in 3 verschillende kinderhartcentra. De campagne is bedoeld voor de zendtijd van Socutera (95 en 30 sec) en online (in de week van 4 februari 2023).

Iedere 48 uur overlijdt in Nederland een kind aan een hartafwijking. Er moet meer onderzoek komen om dit te voorkomen en om de levenskansen het de kwaliteit van leven te verbeteren voor de (jonge) hartpatiëntjes.

Periode productie: December en januari 2022/2023.

Camera en regie: Dennis Brussaard

Videomontage & -design: Michael van Amstel

Muziek en audiodesign: Leroy Evers

i.s.m. Zenka Reijn-Slegt (directeur Stichting Hartekind), Corinne van Vught (Projectleider Hartekind), Jacqueline Brens.

Bekijk onze Stichting Hartekind DRTV commercials

Kijk eens hoeveel verschillende versies en formaten we maken van de opnamen. Breedbeeld, vierkant, Instagram etc.

Een Direct Response video is heel anders dan bijvoorbeeld een corporate video. Bekijk onze corporate video’s als inspiratie.

BELEVEN IN-BEELDEN

Vragen? Bel of mail ons:

0654 628 928

mail@geefeengezicht.nl